Radio Maranata Vulcan

joi, 23 ianuarie 2020

Predicator răpit, bătut,jefuit de musulmani,cerându-i-se să se convertească la Islam

Patru bărbați musulmani au răpit, au bătut și au jefuit un predicator de stradă din Trondheim, Norvegia, cerând în sfârșit la înțepenire să se convertească la islam sau să fie ucis.
Roar Fløttum, care predică regulat și se roagă pentru bolnavii de pe străzile istoricului oraș nordic, a fost ademenit la 28 noiembrie de cei patru bărbați, aparent prietenoși, să se roage pentru un prieten care „i-a rănit piciorul și aștepta o ambulanță”. .
După ce l-au împins pe Fløttum pe un zbor de scări și l-au bătut în cap, i-au luat cărțile bancare, telefonul mobil și i-au extras codurile de acces. El a fost ținut captiv în timp ce bărbații s-au retras peste 10.000 Kr (900 £; 1.100 USD; 1.000 €) din conturile sale.
Roar Fløttum predică regulat și se roagă pentru bolnavi pe străzile orașului istoric Trondheim, în Norvegia
Roar Fløttum predică regulat și se roagă pentru bolnavi pe străzile orașului istoric Trondheim, în Norvegia

Roar Fløttum spune Norvegiei astăzi că a participat la o întâlnire de rugăciune în biserica din care face parte din Trondheim. După întâlnire, el merge de obicei în oraș pentru a împărtăși Evanghelia și a se ruga pentru bolnavi.
- În cele din urmă am intrat în contact cu un grup de patru bărbați musulmani. Am întrebat ce vor și eu voi face. Avea o durere de spate. M-am rugat pentru el și mi-a spus că este cu aproape cincizeci la sută mai bun. A mai trebuit să mă rog pentru el și apoi s-a înțeles bine, a spus el. De asemenea, a trebuit să mă rog pentru unul dintre ceilalți și după două rugăciuni a fost și el foarte bun. Au fost atât de șocați, încât am crezut în ei. Au fost foarte credibili în modul în care au răspuns, a declarat Fløttum pentru norodul TODAY.
Procesul său a continuat în timp ce au încercat să-l forțeze pe Fløttum să recite cuvinte arabe, probabil crezul islamic și au cerut să „se convertească la islam sau să moară” în timp ce îl amenință cu un cuțit. Musulmanii cred că oricine recită crezul a devenit musulman, chiar dacă nu înțeleg ce au spus și nu îl cred.
„Au vrut să spun câteva cuvinte în arabă. M-am speriat și am crezut că mă vor omorî pentru că au spus că au un cuțit și nu vor martori ”, a spus Fløttum care a cerut ulterior adepților săi Facebook să se roage pentru atacatorii săi.
Poliția investighează incidentul tulburător, aparent primul de acest fel din oraș, dar nu s-au făcut arestări la momentul scrierii.
Fløttum intenționează să-și continue activitatea de evanghelizare la Trondheim. „Am ieșit mult pe străzi și nu am mai experimentat niciodată așa ceva. Încă mai devreme sunt zile în care mă simt traumatizat după eveniment, dar nu am de gând să las acest incident să mă oprească. Nu vreau să le spun altora despre dragostea lui Dumnezeu ”, a spus el. 
În 2016, s-a estimat că 5,7% din populația norvegiană este musulmană, în mare parte musulmani suniti care trăiesc în zona Oslo. În țară există, de asemenea, o minoritate semnificativă de musulmani chiiti. Trondheim, în regiunea centrală, are o mică comunitate musulmană care a crescut acolo în ultimii zece ani. Societatea musulmană și Masjid al-Salam au fiecare o moschee în oraș.

Niciun comentariu: