Radio Maranata Vulcan

luni, 19 martie 2018

DIGI 24 – Peste 20 de lautari s-au pocait la GLINA si alti 50 sunt in proces de convertire la religia penticostala.

Peste 20 de lautari s-au pocait la GLINA si alti 50 sunt in proces de convertire la religia penticostala. De la manele, la muzică religioasă. Cum s-au convertit lăutarii din Glina
De la manele, la gospel. În comuna Glina, de lângă Bucureşti, trăiesc 20 de lăutari care au trecut la religia penticostală, iar alţi 50 sunt în plin proces de convertire. Au renunţat la faimă, bani, femei şi băutură ca să cânte numai pentru Regele Iisus. Povestea unei transformări incredibile, în numele Tatălui, un reportaj ieşit din comun, Din interior, duminică, de la ora 14.05.
Sorin Mocanu, lăutar: „Acum de când m-am pocăit, de când m-am întors la Dumnezeu şi, mulţumesc lui Dumnezeu, dragostea şi bucuria şi fericirea care era odată la mine în casă acum s-a însutit.”
Ieri erau sufletul petrecerii, astăzi cântă pentru Iisus Regele. Peste 20 de lăutari din comuna Glina s-au pocăit şi alţi 50 sunt în plin proces de convertire la religia penticostală. Muzicanţii au păstrat linia melodică a cântecelor lăutăreşti şi au schimbat versurile: din pământeşti, în cereşti.
Gabi Luncă: „Dacă-mi dai toată ţara să cânt o strofă dintr-un cântec lăutăresc, nu mă uit la nimic, am făcut o juruinţă… Cu Dumnezeu nu e de joacă.”
De ce se pocăiesc din ce în ce mai mulţi lăutari şi cum a schimbat credinţa stilul de viaţă al romilor, aflaţi într-un reportaj special si inedit „Din interior”, duminică, de la ora 14:05, pe Digi24.

Niciun comentariu: