Radio Maranata Vulcan

marți, 19 februarie 2019

Ce vine spre noi…


Spre noi vine un val demonic, izabelic, un val al dezorientării și al înșelătoriei sufletești. Înșelătorul nu mai are mult și turbează. Am văzut-o cu ochii mei în Viena, de exemplu. Când traversam o trecere îmi apăreau în lumina semaforului doi sau două (la unele semafoare era si o inimioară deasupra lor). Propagandă nerușinată și obraznică chiar la semafor pe unde trece orice om (păcatul se cultivă și atunci crește în societate ca orice altceva care este cultivat).
Am primit un mesaje de la o doamnă tot din Austria care îmi spunea indignată că se face mare publicitate la un nou show tv în care 11 bărbați vor locui împreună cu 4 femei măritate și vor căuta să le ispitească pentru a-și face amanți. Show-ul se va repeta și cu 11 femei care vor ispiti 4 bărbați căsătoriți. Nici România nu-i departe cu show-urile ei TV în care omul e o marfă – ființă redusă la un trup folosit pentru niște plăceri carnale.
Oare nu se apropie zilele lui Noe și zilele Sodomei, acele zile în care curvia și destrăbălarea au ajuns la un nivel încât Cerul s-a scârbit maxim de om? Ar cam trebui să ne pregătim pentru că zilele sunt din ce în ce mai rele, oamenii vor ajunge curând cu păcatul lor până la capătul răbdării divine, curând se va spune: “…a ajuns mare plângere înaintea Domnului împotriva locuitorilor [pamantului]. De aceea ne-a trimis Domnul ca să-l nimicim (Genesa 19:13)!”
Ești tu gata de întâlnirea cu Dumnezeu (fie că ne va prinde venirea lui Hristos și sfârșitul lumii, fie că ne ducem noi înainte, prin moartea cu care suntem fiecare datori, tot în fața Lui ajungem)?

Niciun comentariu: