Radio Maranata Vulcan

sâmbătă, 7 aprilie 2018

Miracolul din Vinerea Mare in 2012: un avion s-a izbit de un bloc si nu au existat victime



S-a intamplat in Vinerea Mare. Un avion al marinei SUA s-a izbit de un bloc din Virginia Beach , intr-o zona dens populata. Accidentul nu s-a soldat cu morti si nimeni nu a fost grav ranit. Dupa sase ani, oamenii inca il considera un miracol de Paste.



Era Vinerea Mare, putin trecut de pranz. Vacanta de Paste tocmai incepuse pentru copiii din Virginia Beach , cand s-a intamplat ceva neprevazut.
„Am simtit o vibratie in aer.”,
A fost un avion militar care a avut dificultati tehnice imediat dupa decolarea de pe aeroportul militar Oceana Naval Air Station. S-a prabusit intr-un cartier de blocuri, Mayfair Mews, un cartier rezidential cu o populatie densa.
Cei doi membri ai echipajului s-au catapultat la 15 metri de sol.
„Am vazut pilotul care zacea pe jos. Culcat pe o parte, cu mainile ridicate si legat de parasuta care a ramas blocata pe acoperisul acelei cladiri. Am taiat cablurile si l-am dezlegat de parasuta. L-am ridicat si l-am dus departe de flacari, in acea parcare. Fumul negru si dens a inceput sa se apropie de acoperis si, in cateva minute, focul a cuprins zona aceasta.”
Dupa ce fumul negru s-a ridicat de la locul prabusirii avionului, un echipaj de salvare a fugit la fata locului. Toti se asteptau la ce e mai rau.
Pe vremea aceea, Earl Mawyer era administratorul cartierului Mayfair Mews. Era la iesirea din oras cand a auzit de accident. Imediat a inceput sa se roage pentru chiriasii sai, a apelat imediat la Dumnezeu.
Earl a inceput sa isi caute chiriasii. A reusit sa gaseasca o mare parte dintre ei, in afara de patru oameni. Astfel, el a continuat sa se roage. In ziua urmatoare au fost gasiti in viata si cei patru oameni dati disparuti. Ei ne-au povestit cum in mod miraculos, au supravietuit. Ben Dishner a locuit si a lucrat la Mayfair Mews inainte ca avionul militar sa-i fi distrus casa.
Avionul a trecut prin fereastra apartamentului lui Ben si a starnit focul. Insa viata lui Ben a fost crutata. Au scapat cu viata si sotia si socrul lui.
Sandy Hall ar fi fost acasa in minutul accidentului. Insa planurile ei pentru acea dimineata de vineri s-au schimbat in ultimul moment si i-au salvat viata.
„Am o afacere de curatenie. Clienta mi-a spus sa merg mai tarziu la ea, pentru ca era Vinerea Mare si fiul ei venise acasa de la scoala. Am intrebat-o daca pot merge la zece. Ea a spus ca este perfect. Am plecat de aici la 10 fara 20 de minute, nu la opt dimineata, asa cum merg de obicei. De obicei, ajung acasa la pranz. Pe la 12:30 am fost sunata si am aflat de accident.” a spus ea.
In timp ce Sandy a fost plecata, apartamentul ei a fost cuprins de flacari. Chiar si cei care erau acasa au scapat. Cheryl McKee are un magazin pentru animale, chiar langa Mayfair Mews.
Linda Warnick se afla in apartamentul ei de la etajul al doilea, impreuna cu nepotii Egan si Haven, cand avionul a lovit cladirea. Si ei au reusit sa iasa nevatamati pe usa din fata.
Avionul era plin cu combustibil cand s-a izbit si punctul de contact a fost foarte important.
„Dumnezeu mi-a ascultat rugaciunile. El a pus avionul intr-un loc potrivit. Ca si cum ar fi aruncat avionul intr-o caverna pentru ca explozia sa nu se intinda. Cand Il chemi pe Dumnezeu intr-un loc, pregateste-te la miracole.”
„Dumnezeu a fost, cu siguranta, la fata locului in ziua aceea. Daca avionul s-ar fi prabusit cu cativa metri mai departe, noi nu am fi aici ca sa va spunem ce s-a intamplat. Te pune pe ganduri. Poate tu nu te gandesti la Dumnezeu, dar El Se gandeste mereu la tine.”
Stire difuzata in emisiunea Mapamond crestin 716 - 8 aprilie 2018. Ultimele stiri crestine - http://alfaomega.tv/stiri 

Niciun comentariu: