Radio Maranata Vulcan

joi, 22 februarie 2018

Managerul brandului Nike L-a întâlnit pe Dumnezeu, el a fost salvat de la sinucidere și vicii


Jordan Rogers, managerul firmei NIKE din America de Nord, a realizat o carieră de succes pe care mulți oameni o visează să o aibă. Dar Rogers spune că nu ar fi fost posibil dacă Dumnezeu nu l-ar fii salvat dintr-o viață de dependență de droguri.
„Heroinul a intrat în viața mea când aveam doar 15 ani”, spune Rogers în filmul „I Am Second”, care a sărbătorit 13 ani de eliberare in urma cu putin timp. „Un amic de-al meu a venit si mi-a spus ca a tras pe nas ceva, … si era tare mulțumit. El a numit-o „Chiva”. Am scos-o chiar acolo de pe capota mașinii în acea noapte si am consumat.”
Înainte de vârsta de 20 de ani, Rogers era deja total dependent de heroină și nu putea renunța . Dependența lui de droguri îl făcea atât de rău, avea nevoie de substanțe mai puternice pentru al face să se simtă ușurat. Dar nimic nu mai funcționa , așa că Rogers se gândea la sinucidere.
„Am avut această gaură neagră în sufletul meu și tocmai am vrut să schimb situația pe care am simțit-o. Am vrut să fiu din nou o persoană normală , am vrut să simt ca totul ca inainte,” a spus el. Dependenta Rogers a fost atât de puternica, încât a considerat ca nu poate merge la un centru de recuperare. În cele din urmă , un tribunal a ordonat Spitalizare în închisoare pentru o crimă pe care a comis. El a fost acolo și l-a întâlnit pe Dumnezeu ” .
“Într-o zi în închisoare eram în celulă închis, cu o grămadă de prizioneri, și doi băieți se certau pe un rulou de hârtie igienică”, spune el. „În acel moment m-am gândit:” Nu pentru asta am fost făcut. Mereu merit să fiu aici, dar eu nu aparțin acestui loc.”
“Vroiam să mă ridic în moduri noi și diferite, am vrut să uit tot”, spune el.
In ciuda ignorării lui fată de Dumnezeu în cea mai mare parte a vieții sale, Rogers și-a înclinat capul și s-a rugat: „Oricine ești tu, orice ai fi … Am nevoie de ajutor Tau”.
„Viața mea a trebuit să se schimbe drastic . Am fost în acel moment sfâșiat ” , își amintește el,” Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru că am petrecut 13 luni în închisoare și fiecare minut care a trecut a avut ocazia să continue lupta „.
Mama sa a fost extrem de recunoscătoare că Rogers l-a cunoscut pe Dumnezeu atunci și chiar a compus un cântec: „Eu strig către Tine, Doamne, cand sunt disperată în rugaciunea mea.”.
După ce a plecat din închisoare, el știa Evanghelia mântuirii și ia dat viața lui Hristos, considerând acel moment, cel mai bun din viața sa.
Acum, în loc să fie dependent de droguri, Rogers este dependent de Dumnezeu. El a găsit mulțumire că-l iubește pe Dumnezeu și că Rogers are încredere în planurile pe care Dumnezeu le are pentru viața sa.

Niciun comentariu: