Radio Maranata Vulcan

luni, 1 octombrie 2018

De ce votez DA la referendum?

vot-da-nu
Votez DA pentru că eu, ca bărbat, m-am căsătorit cu o femeie. Așa au făcut și părinții mei și bunicii mei și toți străbunii mei de câteva mii de ani încoace.
Votez DA pentru că atunci când copiii mei o strigă pe MAMA nu-mi pot imagina cum ar fi să se audă o voce de bărbat care să răspundă…
Votez DA pentru că respect Biblia. Nu părerile unor ziare sau ale unor televiziuni ci principiile Celui care a spus: Marcu 10:6 – “Dar, de la începutul lumii, Dumnezeu i-a făcut parte bărbătească şi parte femeiască.”
Votez DA pentru că atunci când Dumnezeu a creat familia, pe invitația de la nunta a scris Adam și Eva. Nu Gheorghe si Ion, nici Ileana și Maria.
Votez DA pentru ca îi iubesc pe toți oamenii. Și nu pot dori răul la nimeni. Pentru că îi iubesc pe oameni doresc limitarea răului pe care ei îl fac și întoarcerea lor la Dumnezeu.
Votez DA pentru că doresc ca legile României să se facă după moralitate nu după plăcere. După normal nu după fantezii. După responsabilitate nu după imoralitate.
Votez DA pentru că cea mai bună perină în viață e conștiința curată. Cine trăiește frumos ziua, poate dormi bine noaptea. Cine nu, are coșmaruri mari până la judecata de apoi. Și mai mari după.
Votez DA pe 7 Octombrie pentru că votez DA în fiecare zi. Primind copiii de la Dumnezeu ca pe o binecuvântare, apărând zidurile familiei mai mult decat casa sau mașina, cred cu tărie că familia e cea mai mare VALOARE ce poate exista pe pământ. Și nu ar trebui să aibă pretenție la ea cei care sunt săraci în principii și moralitate.
Votez DA ca să nu trebuiască să rup pagini din Biblie.
Votez DA pentru că la referendumul din Sodoma și Gomora nu au fost nici măcar 10 care să spuna DA. Așa vreți să ajungă România? În loc de ploaie peste grâu să vină focul și pucioasa peste oameni?
Votez DA pentru că imoralitatea îi provoacă greață lui Dumnezeu.
Votez DA pentru că la Revoluție ne-am rugat Tatăl Nostru. Și vreau să ascult de Tatăl și la 28 de ani după.
Votez DA pentru că atunci când sunt întrebat dacă sunt creștin spun tot DA.
Votez DA pentru că atunci când se va striga catalogul din cer al celor mântuiți prin jertfa lui Christos, care s-au căit de păcate (chiar și de cele imorale) și au trăit o viață în neprihănire, să pot spune cu familia mea: DA, prezenți.
Sunt sigur că și atunci vom fi mai mulți de 6 milioane.
Votez DA.

Niciun comentariu: