Radio Maranata Vulcan

marți, 13 noiembrie 2018

VIDEO. SUPER mămică din Bistrița, reporter, voluntar(crestin) în Nepal și concurentă la Chefi la Cuțite!

VIDEO. SUPER mămică din Bistrița, reporter, voluntar în Nepal și concurentă la Chefi la Cuțite!


O impresionantă poveste de viață din Bistrița a fost prezentată  într-un nou sezon al celebrului concurs Chefi la Cuțite! O mămică creștină din Bistrița care a renunțat la tot pentru voluntariat a cucerit admirația maeștrilor bucătari cu povestea ei! „Am simțit cutremurul de 7,9 grade din Nepal… Au fost mii de morți și sute de replici, chiar și după un an de la cutemur…”

Pentru a impresiona jurații, concurenta a gătit Biluțe de cartofi cu legume, umplute cu cașcaval, piept de pui cu lămâie și mentă și sos tzatziki. Rețeta completă – o găsiți AICI.
Flavia a renunțat la masterat pentru a începe să facă voluntariat. Și-a dat demisia și a plecat să ajute oamenii aflați la grea încercare! După ce a făcut voluntariat în Nepal, Flavia Țiplea a hotărât să devină bucătăr: „Pasiunea pentru gătit a venit în timpul facultății”.
Concurenta este din Bistrița, este voluntar, reporter colaborator în Bistrița și încearcă să pună o afacere pe picioare. Astă-seară și-a demonstrat și talentul în materie de artă culinară.
„Am fost voluntar în Nepal, în Ucraina… Am fost peste tot unde a fost nevoie. La scurt timp după ce am ajuns acolo am prins cutremurul din 2015, eram și cu băiețelul nostru. A fost cutremur de 7,9 grade Richter. Au fost peste 9000 de morți și 200.000 de răniți. Nu am realizat ce se întâmplă. În anul care a urmat au mai fost peste 500 de replici. Oamenii aveau nevoie de noi în momentul respectiv. Am ales să rămânem acolo, nu să venim acasă. Nu a fost ușor…”, a mărturisit Flavia.
Din păcate, rețeta nu i-a impresionat pe chefi, iar Flavia nu a reușit să meargă mai departe, însă cei trei jurați s-au arătat impresionați de curajul și faptele ei în materie de voluntariat.
.

Niciun comentariu: