Radio Maranata Vulcan

luni, 30 ianuarie 2017

Napoleon Bonaparte despre Isus Cristos

Napoleon a exprimat următoarele gânduri pe când era exilat pe insula Sf. Elena. Acolo, cuceritorul Europei civilizate a avut timp ca să reflecteze la măsura realizărilor sale. L-a chemat la sine pe contele Montholon şi l-a întrebat: “Poţi să-mi spui cine a fost Isus Hristos?” Contele nu i-a răspuns, aşa că Napoleon a avut ocazia să ofere unul dintre cele mai extraordinare răspunsuri cu privire la Isus Cristos:
Ei bine, atunci am să-ţi spun eu. Alexandru, Cezar, Carol cel Mare şi eu însumi am întemeiat imperii mari, dar pe ce s-au bazat realizările geniului nostru? Pe forţă. Isus singur Şi-a întemeiat imperiul pe dragoste, şi până în ziua de azi milioane de oameni sunt gata să moară pentru El…
Cred că înţeleg câte ceva despre natura umană; şi îţi spun că toţi cei amintiţi de mine au fost oameni, şi eu sunt om: nimeni nu e ca El; Isus Cristos a fost mai mult decât om… Eu am inspirat atâta devotament entuziast în oameni, încât au fost dispuşi să moară pentru mine…dar pentru asta era necesar să fiu văzut de ei, cu influenţa electrizantă a privirii mele, a cuvintelor mele, a vocii mele. Când îi vedeam pe oameni şi le vorbeam, aprindeam flacăra abnegaţiei în inima lor… Cristos singur a reuşit să înalţe mintea omului spre ceva nevăzut, aşa încât ea a devenit insensibilă la bariera timpului şi a spaţiului. De optsprezece veacuri, Isus porunceşte ceva ce e foarte greu de împlinit.
El cere ceva ce un filozof poate cere în van de la prietenii lui, un tată de la copiii lui, o mireasă de la mirele ei ori un bărbat de la fratele lui. El cere inima omului; şi o vrea în întregime pentru El. O cere necondiţionat; şi imediat cerinţa Îi e satisfăcută. Minunat! Sfidând timpul şi spaţiul, sufletul omului-cu toate energiile şi facultăţile sale- devine o anexă a împărăţiei lui Cristos. Toţi cei care cred sincer în El sunt animaţi de o dragoste deosebită şi supranaturală faţă de El. Acest fenomen este inexplicabil; el depăşeşte puterile oricărui om.
Timpul, marele distrugător, nu poate să stingă acest foc sacru; nu poate nici să-i slăbească puterea, nici să pună limite cuprinderii sale. Aceasta mă impresionează cel mai mult. M-am gândit adesea la lucrul acesta. El mă convinge mai presus de orice de Divinitatea lui Isus Cristos.
Fragment din cartea Isus între alţi dumnezei de Ravi Zacharias.

Un comentariu:

Unknown spunea...

DR ODION ESTE CEL MAI BUN CASTER DE VRAIE ONLINE CARE MI-A RESTAURAT RELAȚIA RUPTĂ ȘI ÎL RECOMAND CU TÂRZIE DR ODION Oricine are nevoie de ajutor!

Soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie în urmă cu 3 luni și de atunci viața mea a fost plină de dureri de durere și de inimă, deoarece el a fost prima mea iubire cu care mi-am petrecut întreaga viață. Un prieten de-al meu mi-a spus că a văzut câteva mărturii ale unui jucător de vrăji numit DR ODION pe care îl poate aduce înapoi pe amant în câteva zile, râd și am spus că nu mă interesează, dar din cauza dragostei pe care prietena mea o avea pentru mine, ea l-am consultat pe marele jucător de vrăji în numele meu și spre cea mai mare surpriză a mea după 2 zile, soțul meu m-a sunat pentru prima dată după trei luni că îmi lipsește și că îi pare atât de rău pentru tot ce m-a făcut să treacă. S-a întors la mine și acum suntem fericiți împreună. Încă nu-mi vine să cred, pentru că este extrem de incredibil. Vă mulțumesc DR ODION pentru că mi-ați adus înapoi iubitul și, de asemenea, dragului meu prieten care a mijlocit în numele meu, pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul acestui mare jucător de vrăji aici este adresa de e-mail: (drodion60@yandex.com) sunați-l sau adăugați-l pe Whats-app: +2349060503921