Radio Maranata Vulcan

marți, 27 februarie 2018

Președintele George W. Bush povestește – Cum mi-a schimbat viața Billy Graham

George W Bush – Lucrarea lui Dumnezeu a început  cu seriozitate în viața mea, cu ajutorul lui Billy. Purtarea lui de grija și învățăturile sale au fost începutul real al umblării  mele pe calea  credinței și începutul sfârșitului bețiilor mele. Nu puteam să renunț la alcool pe cont propriu. Dar în 1986, la vârsta de 40 de ani, am găsit puterea de a renunța. Această forță a venit din dragostea pe care am simțit-o din primele mele zile și din credința pe care nu am descoperit-o decât până în anii mei mai târzii.
George W. Bush – L-am întâlnit prima oară pe veranda bunicii mele din Kennebunkport, Maine, în 1985. La vârsta ei de peste 80 de ani, era fragilă, dar ageră. S-au așezat împreună și Billy i-a ținut mâna în timp ce vorbea despre Biblie. Mai târziu, ea a descris ziua aceea ca fiind una dintre cele mai liniștite zile din viața ei.
Curând după aceea, am avut o întâlnire personală cu Billy. După cum am scris în cartea mea”Punctele de decizie”, mi-a cerut să merg cu el în jurul  Walker’s Point. Am fost captivat de el. Avea o prezență puternică, plină de bunătate și har și o minte fermecătoare. El m-a întrebat despre viața mea din Texas. Am vorbit cu el despre Laura și fetițele noastre.
Apoi am menționat ceva la care m-am gândit o vreme, că citirea Bibliei ar putea să mă ajute să fiu o persoană mai bună. El mi-a spus despre una dintre cele mai fundamentale lecții ale Bibliei: Trebuie să ne străduim să fim mai buni, dar toți suntem păcătoși și câștigăm dragostea lui Dumnezeu nu prin faptele noastre bune, ci prin harul Său. Acesta a fost un concept profund, unul pe care nu l-am înțeles pe deplin în acea zi. Dar Billy plantase o sămânță. Explicația sa profundă a făcut ca tărâna să fie mai moale, si mărăcinii mai subțiri.
Lucrarea lui Dumnezeu a început  cu seriozitate în viața mea, cu ajutorul lui Billy. Purtarea lui de grija și învățăturile sale au fost începutul real al umblării  mele pe calea  credinței și începutul sfârșitului bețiilor mele. Nu puteam să renunț la alcool pe cont propriu. Dar în 1986, la vârsta de 40 de ani, am găsit puterea de a renunța. Această forță a venit din dragostea pe care am simțit-o din primele mele zile și din credința pe care nu am descoperit-o decât până în anii mei mai târzii.
Am fost, de asemenea, norocos să fiu martor la capacitatea remarcabilă a lui Billy de a mărturisi pe Christos tuturor celor pe care îi întâlnea. Când eram guvernator al Texasului, am stat în spatele lui Billy la una dintre cruciadele sale din San Antonio. Mesajul puternic al iubirii lui Dumnezeu i-a mișcat pe  oameni până la lacrimi și a motivat pe  sute din ei să iasă în față pentru a se preda lui Hristos. 
Îmi amintesc că mă gândeam la toate cruciadele pe care Billy le condusese de-a lungul anilor în lumea întreagă și capacitatea sa de a deschide inimile către Isus. Acest om bun era cu adevărat păstor al Domnului.
Poate că serviciul său cel mai semnificativ a venit la 14 septembrie 2001. După atacurile din 11 septembrie, l-am rugat pe Billy să conducă serviciul ecumenic la Catedrala Națională din Washington. Nu era o sarcină ușoară. America era pe genunchi, înfricoșată, furioasă, incertă. Așa cum numai  Billy Graham putea să o facă, el ne-a ajutat să simțim brațele lui Dumnezeu înfășurate în jurul țării noastre pline de jale.Agnus Dei.
„Ne întâlnim astăzi”, a început el, „pentru a ne confirma convingerea că lui Dumnezeu îi pasă de noi, indiferent de originea noastră etnică, religioasă sau politică. Biblia spune că El este „Dumnezeul oricărei mângâieri, care ne mângâie în toate necazurile noastre”. „În acea zi, Dumnezeu a mângâiat o națiune printr-un slujitor foarte special.
Într-un moment dificil, Billy mi-a amintit – și nouă la toți – unde puteam găsi tăria. Și ne-a ajutat să începem să ne vindecăm oferindu-ne trei lecții: misterul și realitatea răului, nevoia noastră unii de alții și speranța pentru prezent și viitor. „Ca creștin”, a spus Graham la serviciul din 11 septembrie, „am speranță, nu numai pentru această viață, ci pentru cer și viața care va veni”.O poveste finală: Într-o seară, în timp ce tata era plecat într-o călătorie țn timpul președinției sale, mama și cu mine am luat cina la Casa Albă. În cele din urmă am ajuns să vorbim despre religie și cine ajunge să meargă în cer. Am spus că Noul Testament spune în mod clar că pentru a ajunge în cer, trebuie să credem în Hristos. Mama a întrebat atunci despre cei devotați care nu cred în Isus, dar fac lucrarea lui Dumnezeu prin slujirea altora. Apoi, ea a profitat de unul dintre avantajele de a fi prima doamnă. A luat telefonul și a cerut operatorului Casei Albe să-l cheme la telefon pe reverendul Graham.
Nu a durat mult timp ca vocea lui sudică liniștitoare să fie pe linie. El ne-a spus, după cum îmi amintesc: „Barbara și George, cred ceea ce este scris în Noul Testament. Nu vă jucați de-a Dumnezeu. El decide cine merge în cer, nu voi „. Orice certitudine doctrinară a dat naștere unei încrederi liniștite că Dumnezeu a făcut asta mai bine decât am făcut-o eu.
Cei dintre noi care au fost binecuvântați să îl cunoaștem pe Billy Graham au beneficiat de convingerile sale profunde și de exemplul personal, înțelepciunea și umilința, harul și puritatea inimii sale. Știam că viața lui era un dar al Atotputernicului. Și mă bucur că este acum în compania lui Dumnezeu, pe care l-a iubit atât de mult și l-a slujit atât de bine.
ARTICOL de AGNUS DEI bazat pe interviuri cu George W Bush la Fox News.

Niciun comentariu: