Radio Maranata Vulcan

vineri, 3 iulie 2020

Fenomenul ”Lasă-mă să mă rog pentru tine”



Crop dintr-o serie de postari de la userul reformedbychrist - instagram.com in imagine este Grayson Bearden
Nu știu câți dintre voi folosiți mai mult sau mai puțin Instagram. Am descoperit un fenomen interesant acolo pe care nu l-am mai întâlnit nicăieri. Probabil că și voi, din mai multă sau mai puțină plictiseală, v-ați făcut un cont acolo și poate unii dintre noi mai postăm ceva interesant. E o aplicație care este vizibilă de pe orice dispozitiv, dar se poate posta doar de pe telefoane. Altă ciudățenie.

Deși aparține tot de grupul Facebook (așa cum este și WhatsApp, și Messenger și cine știe ce alte aplicații a mai achiziționat între timp grupul Facebook, de care mulți fugeau în trecut, dar de care se folosesc acum, în perioada de izolare impusă de epidemia cu coronavirus), personal cred că Instagram are părțile lui bune, una din ele este și fenomenul de care vreau să vă relatez acum. Fenomenul ”nu da scroll mai departe, lasă-mă să mă rog pentru tine!

Exact asta mi-a spus tipul din postarea de la începutul acestui material. Am aflat ulterior că se numește Grayson Bearden și este pastor de tineret în cadrul bisericii Journey Church (tradus în română prin ”Biserica Voiajului”) din localitatea Corpus Christi, Texas, SUA. De fapt, în timp ce dădeam cu degetul mai departe să văd ce au mai postat cei pe care îi urmăresc eu... a apărut postarea lui. O redau mai jos, trebuie neapărat să o vedeți. Apoi comentăm:

Inițial am crezut că ”tipul” făcea reclamă la ceva, dar când am auzit cuvântul ”pray” (să mă rog), m-am oprit să văd ce zice. A citit un scurt pasaj din Evanghelia lui Ioan, l-a transpus în realitatea de astăzi, că noi toți ne luptăm cu dificultăți, și apoi s-a rugat... pentru persoana din spatele acestui ecran. WOW!

Nici unul din pastorii de la bisericile unde am fost până acum nu am auzit să aibă o astfel de abordare. Unii abia foloseau - pe vremea aia - telefoanele mobile. Ulterior alții au devenit suspicioși cu privire la computere. Alții cu privire la internet. Alții cu privire la Facebook. Am văzut pe unii care au început să aducă în biserica lor camere de filmat să înregistreze slujbele, sau să transmită parte din slujbă, prin intermediul cablurilor - o idee cred a unui tehnician care era în biserica respectivă - în altă încăpere a bisericii, atunci când sala principală era plină și nu mai erau locuri unde să stea lumea să asculte un predicator venit de la o mare distanță, care avea un mesaj din partea lui Dumnezeu.

Dar să se roage cineva pentru mine, care eram pe partea cealaltă a ecranului... asta nu a făcut-o nimeni până acum!

Dar a făcut-o Grayson! Am fost mai mult decât încurajat. Am simțit cum primeam răspuns la rugăciunea lui, la rugăciunile mele, la cererile pe care le-am rostit poate fără să le audă careva.

Am avut mai demult în vizită, la biroul unde lucram atunci, pe un domn care a venit cu copiii lui. Trecea prin probleme similare cu problemele cu care mă confruntam eu. Nu am știut cum să mă raportez pentru el. Am simțit durerea lui. M-am mâhnit pentru necazul lui. Am plâns în interior pentru evenimentul neplăcut prin care trecea atunci. Abia a doua zi am simțit în mine imboldul de a mă ruga pentru el. Dar ar fi fost și mai plăcut și mai de efect dacă puteam să mă rog atunci cu el, acolo de față, când încă îmi spunea din agonia și calvarul pe care îl experimenta. Probabil că ar fi fost de un efect fenomenal pentru el, pentru viața lui. Nu am mai dat de el de atunci, nu știu dacă îl voi mai revedea vreodată... practic regret acum ceva ce nu am putut face atunci... pentru lipsa mea de inspirație.

Dar, mulțumesc lui Dumnezeu ca l-a adus pe Grayson și alți oameni ca el, care au început o mișcare destul de autentică și de directă. Să te rogi pentru oameni chiar acolo pe rețelele sociale, chiar pe ecranul peste care ei dau cu degetul să meargă mai departe la alt videoclip, alte poze, alte relatări, alte... ce vreți voi.

Nu avem cu toți curajul lui, poate vor spune unii. Dar ar fi frumos să facem și noi ceva inventiv. Vă recomand să vă rugați pentru oameni acolo unde vă întâlniți cu ei. Nu știți prin ceea ce trec ei. Nu știți necazul lor. Nu cunoașteți calvarul și sângerarea din inimile lor. Dar rugăciunea îi aduce aproape de Dumnezeu, de realitate. E atât de simplu să spuneți ceva bun pentru ei, în dreptul lor. Rugați-vă pentru ei. Înseamnă așa de mult. Fiți binecuvântați!
Sursa: https://crestinismtrait.blogspot.com

Niciun comentariu: