Radio Maranata Vulcan

sâmbătă, 7 decembrie 2019

DE CE SĂ VORBESC ȘI SĂ DISTRIBUI MESAJE DESPRE MISIUNE, DACĂ OBSERV CĂ CEI MAI MULȚI NU-ȘI EXPRIMĂ INTERESUL FAȚĂ DE MISIUNE ȘI DE MESAJELE PRIMITE?



1.Este adevărat că mulți nu-și arată interesul față de misiune, dar sunt persoane care deși nu-și exprimă public interesul, totuși sunt interesate de misiune. Sunt persoane care se gândesc la mesaj, se roagă, dăruiesc sau fac alte lucruri pentru misiune, chiar dacă eu nu știu lucrul acesta. Unele fac constant, altele ocazional, dar aportul tuturor este foarte important. Pentru ele merită să trimit mesaje!


2.Sunt persoane care mult timp sunt dezinteresate de misiune, dar tot primind mesaje, la un moment dat Dumnezeu pune în inima lor gândul de a face ceva. Aceste persoane poate nu citesc deloc mesajele, le citesc foarte rar sau citesc doar mici părți din mesaj, dar dacă nu se împotrivesc în a primi mesaje, tot sunt de apreciat. Cunosc persoane la care ani de zile le-am trimis regulat mesaje și care niciodată nu mi-au răspuns la niciun mesaj, dar nici nu mi-au spus să nu le mai trimit. După ani de zile, mă contactează și îmi spun că și ele vor să facă ceva pentru lucrarea aceasta.


3.Dacă pentru multe persoane la care le trimit mesaje despe misiune, misiunea și mesajul nu prezintă interes, eu sunt conștient de importanța misiunii și a motivării la misiune. Eu nu trimit mesaje la credincioși pentru că ei consideră important mesajul și misiunea, ci pentru că eu sunt convins că este importantă misiunea și motivarea la misiune. Unora Dumnezeu nu le-a descoperit importanța misiunii ca mie, de aceea pentru ei misiunea nu prezintă ceva important. Le trimit mesaje pentru că Dumnezeu mi-a arătat ceea ce lor încă nu le-a aratăt; m-a conștientizat de ceea ce ei încă nu sunt conștienți.


4.Cunosc foarte bine împotrivirile celui rău în domeniu misiune. Un motiv pentru care mulți sunt indiferenți față de misiune este și datorită marilor împotriviri ale celui rău, care se folosește de diverse forme pentru a motiva credincioșii la a sta departe de misiune. Mesajele despre misiune, nu sunt doar informații despre misiune, ci și un război împotriva manipulării duse de satan împotriva misiunii lui Dumnezeu. Satan atacă gândirea credincioșilor prin diverse idei pentru a-i motiva să stea departe de misiune, iar eu atac gândurile puse de satan în mintea credincioșilor, prin mesaje care-i motivează la misiune.


5.Unele persoane nu se implică în misiune, pentru că ele văd în implicarea în misiune un sacrificiu, o investiție sau un timp alocat exclusiv pentru folosul altor oameni și al lui Dumnezeu. Ele văd în implicarea în misiune o muncă de corvoadă, de care doar alții se bucură, de aceea este cumva de înțeles neimplicarea lor. Motivez la implicarea în misiune pentru că eu sunt conștient de împlinirea și bucuria pe care ne-o dă Dumnezeu atunci când ne implicăm în misiune. Nu este vorba de o munca istovitoare aici și o răsplată în cer, ci de împlinirea și bucuria pe care o avem aici, atunci când ne implicăm în misiune. Lucrul acesta îl experimentează toți care se implică într-un mod responsabil și cu inimă în misiune.Trimit mesaje de misiune și celor care par a nu fi interesați de misiune, pentru că sunt conștient cât de mult se vor bucura când ajung să se implice în misiune.


6.Sunt conștient de responsabilitatea pe care o are fiecare credincioos, de a-și aduce aportul la raspândirea Evanghelie. Cred că unele persoane care nu au interes față de misiune, nu sunt conștiente de faptul că ele chiar au responsabilitatea de a se implica într-o formă sau altă în misiunea lui Dumnezeu. Trimit mesaje despre misiune și celor care nu prezintă interes față de misiune, pentru că sunt conștient de faptul că și ele trebuie să facă ceva penru răspândirea Evanghelie, iar dacă nu fac nimic, vor răspunde înaintea lui Dumnezeu pentru neîndeplinirea responsabilității încredințate. Nu trimit mesaje despre misiune celor neinteresați de misiune penru a le arăta ce știu eu, ci pentru a-i motiva să-și îndeplinească responsabilitatea încredințată de Dumnezeu. Eu nu pierd nimic dacă unii disprețuiesc sau ignoră mesajele, dar continui să le trimit, atâta timp cât nu-mi vor interzice acest lucru, pentru că știu ce riscă ei dacă nu fac nimic în responsabilitatea încredințată. Trimit mesaje celor neinteresți de misiune, pentru că scopul mesajelor este și de a motiva la implicarea în misiune; mesajele despre misiune nu sunt doar pentru cei interesați de misiune, ci și pentru cei neinteresați de misiune.


7.Eu trebuie să-mi îndeplinesc responsabilitatea încredințată de Dumnezeu, indiferent de reacția celor care primesc mesajele. Dumnezeu nu mă va judeca sau răsplăti în funcție de cum s-au raportat cei mai mulți la mesjele trimise pentru a-i motiva la misiune, ci în funcție de cum mi-am îndeplinit responsabilitatea. Sunt conștient că dacă Dumnezeu mi-a descoperit importanța și responsabilitatea implicării tuturor credincioșilor în misiunea Lui, atunci eu trebuie răspândesc aceste lucruri. Sunt convins că rolul meu este să conștientizez credincioșii despre responsabilitatea și frumusețea implicării lor în misuinea lui Dumnezeu, dar și să prezint motive cum să se implice și să le ofer circumstanțe pentru a se implica. Așadar, vorbesc și distribui mesaje despre misiune și celor neinteresați de misiune, pentru că aceasta îmi este slujba, iar eu trebuie să mi-o fac cu credincioșie indiferent de recția celor pe care-i slujesc.
Continui să vorbesc și să distribui mesaje despre misiune și celor neinteresați de misiune (atâta timp cât nu-mi interzic acest lucru), pentru că Dumnezeu mi-a dat harul să văd în mesajele despre misune mai mult decât văd cei neintersați de misiune, să văd în mesaje ceva mult mai mult decât simple informații despre misiune.


Sursa: https://www.facebook.com/luncan.silviu/posts/3131083206918409

Niciun comentariu: