Radio Maranata Vulcan

luni, 4 decembrie 2017

Se ridică o generație care nu-L cunoaște pe Dumnezeu, ce facem cu ea?

Eram într-o Biserică din Pheonix – Arizona și după slujbă a venit un domn la mine să mă întrebe dacă am cd-uri cu muzică veche că lui doar acelea-i plac. I-am spus că am doar cu muzică compusă de noua generație de credincioși. A strâmbat din nas și a spus că nu-i plac cântecele noi. Atunci i-am spus că dacă noua generație nu-și cântă propria credință în Dumnezeu este o generație moartă spiritual.
Cântecele care azi sunt vechi au fost acum câteva decenii cântecele unei generații noi care își scria propria istorie în umblarea cu Dumnezeu.
Am spus-o mereu și o voi repeta până la adânci bătrâneți că fiecare generație are datoria să aprindă focul credinței pe altarul sacrificiului de sine, al propriului eu, al propriei firi păcătoase. Avem datoria ca tineri să facem ce au făcut părinții noștri și chiar mai mult. Anume să conservăm această societate, să punem “sare” pe ea până când “microbii lumii” nu o mai pot afecta.
Australienii au votat cu 61% pro căsătoriei gay. Văd aici o lipsă a cunoașterii lui Dumnezeu și a ceea ce merită El să primească din partea noastră. O spun limpede și clar: “Trebuie să trezim cât mai multe cugete cât mai avem timp!”
Văd deja o societate care nu-L cunoaște pe Dumnezeu și ce a făcut El pentru părinții și țara în care s-au născut. Dumnezeu i-a scos biruitori pe părinții lor în lupta cu sărăcia, cu boli mortale, cu calamități, cu invadatori sălbatici și demonici chiar, dar ei au uitat tot.
Dumnezeu are o singură soluție pentru ei. Îi va lăsa pe aceștia pe mâna unor “prădători” până când vor învăța și ei să strige spre El și să ceară ajutor.
Eram în Los Angeles când în Starbucks a intrat un domn cu colanți de damă strâmți, cu o bluză roz care acoperea o burtă enormă, avea un bust generos (evident implantat) și se vedea prin bluză forma unui sutien. Avea plete aranjate ca o femeie dar un început de barbă. Aștepta la rând la toaletă să intre după copiii mei care erau înăuntru. Atât m-am întrebat: “Doamne ce este în mintea lui?”
Prădătorul de azi este o boală a minții, prea mulți au ajuns prizonierii unor minți bolnave. Cine ne va scăpa de această “ciumă a minții și a sufletului” decât Dumnezeu.
Mă rog ca noua generație să-l cunoască pe Dumnezeu într-un mod mai profund decât au făcut-o părinții noștri.
Doamne ajută!

Niciun comentariu: